28. září 2020

Krásný nový týden - Hrdlička


 


23 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Beatko, děkuji, krásný sváteční den 💕🌸💖

      Vymazat
  2. Nádherné opravdu moc. Krásné pondělí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný sváteční den Jaruško, děkuji 💕🌸💖

      Vymazat
    2. To je Jaruško z Tvé fotky, krásně jsi fotila 💕🌸💖

      Vymazat
    3. Leni děkuji. Však máš už dlouho moje svolení k používání mých fotek na tvorbu obrázků. Ty mě vždycky potěší. Přeji Ti krásný a pohodový den.

      Vymazat
    4. Já vím Jaruško a moc děkuji. Ještě jsem použila sýkorku, ale to zase příště. papa

      Vymazat
  3. Leničko moccccccc pěknééé...hezké pondělí a děkuji za komentáře:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji. Hezký sváteční den 🌼💕🌸

      Vymazat
  4. nádherná dílka si vytvořila Leničko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný sváteční den Jani, děkuji 🌼💕🌸

      Vymazat
  5. moc hezké Leni - příjemný nový týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji, hezký sváteční den 🌼💕🌸

      Vymazat
  6. Hezké Leničko, měj krásný celý týden������

    OdpovědětVymazat
  7. Leni,hrdlička je jako živá a zrovna tak i tekoucí voda.Obrázek je nádherný.
    Modřinka mi celý den spí na židli u počítače.Teď jsem ji trochu odšoupla a hrbím se na taburetu.Nedokázala bych ji vyhodit.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to jsou naše zlatíčka. Mě toto dělá Eni, díky za milá písmenka 🌼💕🌸

      Vymazat
  8. super dielo... Lanka máš peknú tvorbu1************************

    OdpovědětVymazat