5. září 2020

Bájo den - papoušek


18 komentářů:

  1. 👍😁😂👍😁😂Leni moc hezký gifek *******************a krásný víkend přeji i já Tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško moc děkuji, hezký víkend 🌞🌹🏵️🧚🍀💖

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jani děkuji, hezký víkend 🌞🌹🏵️🧚🍀💖

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Květuško, děkuji hezký víkend 🌞🌹🏵️🧚🍀💖

      Vymazat
  4. to je krásné, Leni

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka to je super tvorba************************

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný obrázek líbí se mi*************����( ͡° ͜ʖ ͡ -)������

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásný živý obrázek. Líbí se mi moc.Už mě ten robot leze na nervy. Snad deseto obrázků jsem musela odškrtat...Hrůůůza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹 mě to také štve. Už jsem to zaregistrovala včera. Dnes k robotu ještě uhádnout semafory, schody atd. Vrchol byl, když mě to mazalo komentíky. Tak jsem přestala komentovat a za hodinu už se komentíky psaly, ale robot a ikony obrázků zůstaly. Nevím ani kam napsat, zda nás takto budou trénovat pořád.Hezký večer 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  8. Leni,to je úžasný obrázek.Tak koukám,že vás robot také zlobí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, kdyby jenom robot dnes ještě určovat obrázky u některých komentíků jsem se zasekla na pěkně dlouho, určování obrázků to je tedy něco. I když odklikáš všechny, tak Tě to stejně nepustí dál a zase jiné obrázky a tak pěkně dokola. Děsné. Kdyby to mělo takto být stále, tak je to opravdu prohlédnout obrázky a napsat pouze jeden komentář. Pěkný nový týden ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Pěkný večer Zdeičko, děkuji za komentíky 🌼💕🌸

      Vymazat