20. září 2020

Panda





 

14 komentářů:

  1. Krásné fotografie a nádherná krajina...Paráda, tam by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jsruško to je nad Srbskem to je vesnice vedle Karlštejna 🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Máš to moc hezké **************************

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko nádherná Panda i krajina...

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky 🌞🍀🌼🍎🌼🍎🌼🍎🌼🍀🌞 u mě má dvojče

    OdpovědětVymazat
  5. pekné a ako super sedí a čaká*************************

    OdpovědětVymazat
  6. Pandina je nádherná i poslušná slečna♥♥♥♥♥♥�� ������ :-* :-* .-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Panda je zlatíčko a také dovede zlobit hihihi, ale je fakt, že je vychovaná. No musím říci, že Jíťa s Honzíkem se jí věnují. Chodila na cvičák a teď jednou za měsíc chodí do školičky, aby se naučila ještšě nějaké povely. Je hrozně moc učenlivá. Vidí to jednou a už to dělá. Tak jen se to piluje. Prima den a doufám, že už Ti je lepší ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  7. Leni,to jsou nádherné fotky.Zlatíčko Panda a krásná krajina v pozadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo ona je fakt zlatíčko. Dnes přišla za mnou s paničkou do práce. Je skvělá prima večer 🌼💕🌸

      Vymazat
  8. Leni, je moc hezká...já si život bez zvířat neumím představit. Včera jsem využila toho, že Terezka bude mít na Václava narozky a koupila jsem ji (dobrý důvod) :-) andulku, snad to bude kluk? Je vybarvená stejně jako byla naše Pepinka...tu jsme měli přes 10 let. Teď ještě to kotě, ale nevím, nevím, Timíček by se asi zvencnul, žárlí i na tu andulku a venku je Aginka a ta je na micky vysazená. Fotky jsou pěkné...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Je hrozně hodná a učenlivá i když dnes si dcera postěžovala, že prý včera zlobila nechtěla poslouchat, tak jsem jí řekla však ty jsi také ov´bčas zlobila hihihi. Jéééééééé to bude mít Terezka radost. Tak hodně zdravíčka. Já měla bráchu Václava a dědu. Dnes jsem došla na hřbitov, uklidila dala květiny a zapálila. Já vím je to v předstihu, ale dnes bylo krásné počasí. O víkendu má být zima. GTak ať se oslava vydaří. pa 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat