30. září 2020

Ocúny


 

13 komentářů:

  1. Nádherný obrázek.Bylo jich vidět dost,ale neměla jsem vždy možnost je vyfotit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, já jsem ani nevěděla, že se tak jmenují ☁️❤️🍀💕🍁

      Vymazat
  2. (◕‿◕)dílko pěknéééé👍

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné opravdu moc. Také mi kvetou na záhoně ocúny,. Jen jsem se divila, že ač jsou jedovaté, stejně je španělští slimáci okusují. Těm snad nevadí vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jaruškjom no jsou nádherný, no vidíš slimákům nevadí nic ☁️❤️🍀💕🍁

      Vymazat
  4. promiň Jaruško já Ti komolím jméno ☁️❤️🍀💕🍁

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera**********dobrou noc přeji🌹 💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
  6. Wau Leni nádherný obrázok si vytvorila******************************

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. děkuji Květuško, dobrou 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat