20. srpna 2019

3D ART - Setkání


14 komentářů:

  1. Krásné,mám ráda tyto obrázky🌻💐🌻💐a nepřeskakuj moje koláže víš co mi to dá práce hihi celé dny se s tím crcám 😃😃😃😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ❤🌺❤🌺❤❤hihihi no přeskákala jsem, foty máš na blogu viděla jsem je, to že to dá práci to já vím ❤🌺❤🌺❤❤ ta příště až bude něco nového hihihi



      Vymazat
    2. ostatní jsi také viděla,tak se nevymlouvej žabičko....😃😃😃😃😃😃😃😃 však víš jak mě to nebaví hihi nejsem tak dokonalá jako vy i když mám návody,ale jak písám nebaví mě to😃😃😃😃

      Vymazat
    3. Ty jsem si možná tak nepamatovala, ale to sladké to nelze přehlédnout, to máš na výbornou.
      Holka zlatá nikdo není dokonalý, tak buď v klidu ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  2. Leni,to je překrásný obrázek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo děkuji, po delší době jsem se do něj pustila ❤🌺❤🌺❤❤ mě to dá vždy velkou práci ❤🌺❤🌺❤❤



      Vymazat
  3. Také mám tyto obrázky ráda,jsou moc hezké a ty to Leni umíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jndří, moc děkuji za pochvalu, prima den ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  4. óóó´, ten je tedy super. Moc krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, moc děkuji za milé komentíky ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  5. wau nádherné a úžasné retro*************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Slávko ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

      Vymazat