28. srpna 2019

Hello Hello - Lyu


15 komentářů:

  1. Hi,hi to je pecka Leni☺ nádherný obrázek i Lyu♥💐💐🌻💐krásný den a děkuji moc za 💐💐🌻💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, koukala jsem, že jsi přišla na odkazy, je to složité? děkuji Jsi šikula (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
    2. Ano přišla Leničko, no složité jak se to Leni vezme..dá se to jen o zvyk hihi♥

      Vymazat
    3. Díky Ivetko, jsi šikula (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. hihihi panička čičiny byla na výstavě a mě se to foto líbilo, ale musela jsem odstranit okolí i paničky ruce na čičině, docela se zadařilo (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela???? Náhodou Leničko jsi dobráááá opravdu obrázek je úplně dokonalý 👍👍👍👍a to nekecám....já od rána makám zítra máme grilovačku na zahrádce ☺ a příští týden mě čeká zase kontrola :-/

      Vymazat
    2. Děkuji Ivetko (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 jejda bude hostina grilované masíčko. Neboj kontrola dopadne určitě dobře. Dej vědět. pa (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Dobré ráno Květunko, díky za komentíky ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  4. jejda to je radosti**************************

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. hihihi, ten kdo jí fotil, měl bystré oko hihihi ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  6. Jé... to je nádherné, jako by se vysmívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díy Jaruško, je roztomilá 💗💗 💗💗 💗💗

      Vymazat