2. srpna 2019

Krásné letní dny přeji








13 komentářů:

  1. Leni,to máš krásné,já mám letos hroznééééé.Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, nic si z toho nedělej, tsaké jsem přišla o spoustu letniček v těch vedrech. Toto jsou držáci , ale i tak některé byly spálené. Ty kopretiny už nemám ani jednu. Lobelky také ne. Muškáty v tuhlíku ty jsou horší než když jsem je sázela. Mám ještě v květináči loňské a tym je to v pohodě. pa pěkný víkend ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
    2. Jindří, děkuji za milé komentíky i na blogu. Mě tam nejde nic. Už mám obavu, že bude nefunčí ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  2. Moc krásné to máš Leni, no já mám některé muškáty v prd*** :-(hi,hi° ͜ʖ ͡ -

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to já také v tuhlíku jsou mrňavé vůbec nerostou ani nekvetou.

      Vymazat
    2. Leni asi bylo na ně vedro, trochu jsem je očistila,udělala letní sestřih a už mi opět kvetou hi,hi...( ͡♥ ͜ʖ ͡♥)( ͡°❥ ͡°)

      Vymazat
    3. To ano to vedro udělala své. Mě hodně květeny přestalo růst, teď už některé nabírají sílu. pa pěkný den ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  3. To je krása a kočičky v ní.Poprvé letos si říkám,co spotřebuji vody na kytky na balkoně.Jak je nezaleju,hned uvadají.Nejvíc fuksie a rajčata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó kočky jsou tam pořád, hlavně ráno nebo večer. To já také musím zalívat, ale některé kytky to horko nezvlály a uschly přestože byly zalité, slunko je spálilo. Co mě překvapilo, že petunky to vedro zvládly bez problému Muškáty v květináči také, v truhlíku ne. JInak tyto begonie to je nějaký jiný druh ty zvládají slunce dobře, i když jak byla ta úmorná vedra, měly také některé listy spálené. Normální begonie by tady na západní straně nešly. Rajčata letos vysadila dcera, má je moc pěkné keříky obalené. fuchsie se mi líbí, ale já je nemám možnost přechovat přes zimu. papa

      Vymazat
  4. wau máš nadherné kytičky 1********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Slávko, to je překvápko, díky za komentíky, prima večer ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  5. krásně Tě to všechno kvete***** a kočky jsou také pěknééé*****

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, teď jak už nejsou vedra, tak je to lepší, ale muškáty v květníku moc nerostou, ale začínají mít poupata ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat