17. srpna 2019

Hello Hello - Alma


13 komentářů:

  1. Moc krásný obrázek Leničko...😻😋🍎🌻💐díky za přidání i návštěvu mého druhého blogu hihi..😻😋🍎🌻💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó koukala jsem, že jsi vytvořila blog na foto, paráda ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
    2. Díky moc,no budou i vide hihi...na blog asi chodit nebudu nejdou mi stále vkládat obrázky:-/mám si počkat později???

      Vymazat
    3. Tak paráda, občas juknu. No já na blog průběžně něco dám napíše mi to stejnou hlášku jako Tobě, ale kupodivu se obrázky ukáží třeba za dva dny hihihi. Zda tam zůstanou až to opraví to je ve hvězdách ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  2. pekná kočička******************

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Majitelka kočky, pěstuje i růže ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  4. Nádherná čičina i obrázek je super.

    OdpovědětVymazat