6. srpna 2019

WILLY - krásné 11.narozeniny


10 komentářů:

  1. Ta je nááááádherná Leni..♥( ͡♥ ͜ʖ ͡♥)( ͡°❥ ͡°)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný, žije v Polsku, pýcha paničky ❤🌺❤🌺❤❤ prima den a děkuji za všechna milá písmenka ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
    2. Je opravdu krásný, já také děkuji za milé komentíky♥🌸✾ꕥ🌻dala jsem z blogu pryč hudbu, tak ti to snad poběží u mne rychleji hi,hi🌸✾ꕥ🌻

      Vymazat
    3. hihihi to jsi nemusela, klidně si jí tam nech. Ne pokaždé se to načítá pomalu, byla jsem tam před chvilkou a normálně se to načetlo.pa pěkný den ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
    4. Hi,hi no jelikož tam asi tu hudbu nemám,ale pak na Vánoce dám hi,hi...Nechci být chytrá,ale Leni mě se stále nezobrazují,že jsi dala nové obrázky,prolítla jsem to všude a u každého se zobrazí,že jsi naposledy dala před 5 dny :-/

      Vymazat
    5. Ivetko, já nevím proč se To to nezobrazuje aktuálně. Zeptej se Jarušky to je děvče šikovné třeba poradí. Jám má jinou šablonu než ty, tak mě se to neukazuje ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat
  2. Nádherný kočičák a přeji mu ještě další krásná léta

    OdpovědětVymazat