4. srpna 2019

Posílám pozdrav - moře


8 komentářů:

  1. Leni,ten je supeeeer....pejsek úžasný...👍👍👍👍👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. ahojky Lenka nádherný obrázok si vytvorila... tak som išla na MOzilu nešlo mi to tam až Ivetka mi povedala že sa musim odhlasiť s blogeru na chrome a to som nevedela... tak ked pojdem komentovať pojdem na Mozilu ale tu mi to ide strašne ale strašne pomaly skáče mito vyhodi ma to von z blogeru skusim ešte daky iny prehliadač...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ❤🌺❤🌺❤❤ Takto jsem to já měla loni, ale opačně přes mozilla firefox jsem nemohla komentovat na blogspotu a musela jsem nainstalovat Chrome. Ale to trvalo asi jenom dva měsíce a pak už mi to šlo přes Mozillu. Kde byla záhada nevím. Je to nějaká zrada, škoda, že nemáš v blízkosti nějakého ajťáka, který by poradil.

      Vymazat
  3. Ten je krásný,moře bych brala i toho pejsánka hi,hi( ͡♥ ͜ʖ ͡♥)( ͡°❥ ͡°)No hlavně mám Lolu i Čakínka,ale má teď nemocnou pacinku :-( ;-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to já také.Jejda co má Čaki s ťapkou ? Tak brzké uzdravení ❤🌺❤🌺❤❤

      Vymazat