24. srpna 2019

Květena a čičiny


















8 komentářů:

  1. Krásné fotografie a krásné ti to kvete a kočičky si libují. .paráda 😃😃😃😃😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško , jó čičinám je na lodžii dobře. Nejlépe v noci 🍹🍉🍋🥀🍒🥑🌹

      Vymazat
  2. Máš to Leni moc krásné i kočičky se mají u Tebe moc dobře..♥♥♥♥💐🌻💐

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, no něco je pěkné, ale muškáty jsou ubohé ani jsem nefotila, oni jsou nemší než když jsem je v květnu sázela hihihi 🍹🍉🍋🥀🍒🥑🌹Koupila jsem si venkovní Dracenu jsem zvědavá zda přečká zimu :-)

      Vymazat
  3. Kočičky mají na balkoně ráj.Pořád ti to krásně kvete.Já mám na balkoně hlavně balkonové květiny a některé už nevypadají pěkně.Dnes je ani nemohu zalít,havarie vody v baráku,tak voda neteče a kytky jsou po tom horkém dni zvadlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, hlavně kvetou begonie, jinak muškáty mám ubohé ani jsem je nefotila. Ta to je nadělení s vodou, tak snad brzy opraví. Prima večer, dobrou noc 🍹🍉🍋🥀🍒🥑🌹 Já jsem měla včera měla také havárii na WC, je porucha splachovadla, zítra budu honit instalatéra.

      Vymazat
  4. nádherné fotky, kočky i kytičky*******

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ☀️🐝♥️🌼🥀🏵️🍓🍒🌻

      Vymazat