28. července 2020

Achimenes











14 komentářů:

  1. Leni,máš krásně rozkvetlý balkon,už jsem obdivovala.Já už jsem nějaké kytky vyhodila,ale krásně mně kvetou muškáty a surfinie a rozkvétá oleandr.Katka mi koupila novou levanduli a tak se raduji i z ní.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to prales. Letos nejlepší Begonie těch mám hodně druhů. Bakopy nejdou ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Máš to nádherné rozkvetlé LENI. Obdivuji, jak to máš krásné. My balkon nemáme, ale zůstane mi záhon před domem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jen něco kvete, letos Begonie, ty jsou parádní. Však máš krásný záhon před domem. Je vidět, jak o něj krásně pečuješ. Máme kolem domu nasázené ibišky. Letos jsou také opožděné, mají hodně poupar, ale sem tam rozvinutý květ. Jednou z toho bude živý plot. Tak ať TZi to také krásně květe. papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Dráčku krásné letní dny a moc děkuji ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  4. Ahoj, Leni, kvete ti to parádně! Je vidět, že se kytičkám u tebe daří, já mám též rozkvetlou terasu i zahrádku.Dokonce i Hortenzie které na jaře pomrzly kvetou krásně...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Aličko, hortenzie jsou krásné, už jsem vyzkoušela, ale v květníku alespoň tu co jsem měla se jí nedařilo, hlavně přes zimu. Ne vše se dá pěstovat v květináči. Ono je problém to v paneláku uchovávat přes zimu. Mám problém i s muškáty. pa hezký den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  5. Leni máš to nádherné vždy to obdivuji jsi šikulka *************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, mám radost, že jsem zachránila ten achimenes, když jsem ho před dvěma lety ulila.On nikde není, že bych zakoupila. prima den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Leni nádhera já dostala krásnou bílou růžičku a za týdenmi opadla.Trochu jsem ji zastřihla ,ale nevím jestli se vzpamatuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindří, no ono je to s květenou náročné.mám růži ve velké květináči už asi 4 roky, ale letos se jí nedaří. Buď je něčím napadena nebo nevím. Sice jsem zakoupila postřik, ale míjí se to účinkem. Tak snad Ti bude dělat dlouho radost ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat