28. července 2020

Zkouška pečení v novém sporáku :-)







16 komentářů:

  1. To jsou dobroty Leni...super....sporák jede☀😘🍰🧡😊❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jarunko, zatím ano ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  2. Leni,máš to krásné a děláš mi chutě.Borůvky a jablka mám ve sladkých věcech moc ráda.A udělala jsi zkoušku i na vánoce s vánočkou.Já jsem pekla o víkendu a upeču zase o víkendu,to se vrátí syn z dovolené.Tak nový sporák peče pěkně.
    Myslím,že už máš fotky v původní velikosti.Jak budu mít čas,tak přejdu také na novou verzi.
    Hezké dopoledne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jíťo, zkoušela jsem zůzné, abych vyzkoušela teplotu atd. tak snad.No já jsem to vrátila do původního stavu a znovu nahrála. Děkuji za radu.papa ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  3. mňam,mňam, to bych si dala k odpolední kávičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vezla jsem ho k neteři v neděli na grilovačku za chvilku byl sněden hihihi ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  4. Ahoj Leni, vypadá, že peče dobře. Děláš mi chutě. Super, jsi šikulka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květunko, vypadá, že to bude dobré, tak snad .... ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  5. Děláš mi chutě Leni. Také jsem po nákupu nového sporáku zkoušela kdeco. Teď už peču jen na víkend, ale dříve jsem pekla i v týdnu. Tak ať dlouho a dobře peče a vydrží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško u mě už to byla nutnost, protože u starého sporáku odešla pio 30 letech trouba. Pak jsem jí nechala ještě opravit, ale už to nebylo ono a vše se pálilo. Tak jsem pořídila nový. Zatím peče dobře. Jen jednu vánočku jsem ze spodu trochu přichytila, ale také se snědla odkrojilo se to :-).Jaru já ani nepeču o víkendu, když nepřijedou mladý, tak pro sebe to nemá cenu.pa dobrou noc ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  6. Provokatérko...:-) vypadá to lákavě, já peču taky jenom na víkend.V týdnu to nesníme...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi :-) peče dobře jen musím ještě dokoupit nizké plechy asi 2.Aličko, já peču když přijedou mladý, jinak pro sebe mě to nebaví. měj prima den. Norůvkový jsem pekla když jsme jela v neděli k neteři na grilovačku a chutnal hihihi. prima den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  7. Leni máš to moc hezké to víš novou troubu musíš vyzkoušet ale určitě peče dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, no musím různé druhy vyzkoušet, abych věděla co a jak. pa pěkný den ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat
  8. Mňam,já včera pekla Honzovy buchty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl dobrý, jsem ráda, že ta trouba dobře peče, tak snad něco sporák vydrží ....... ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️buchry mám ráda tvarohové ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

      Vymazat