14. července 2020

Zkouška v programu Sqirlz Morph


8 komentářů:

  1. Leni,nádherná animace.Povedla se ti.Také jsem dříve v tom programu něco zkoušela.Tvořit obrázky není tak špatné,vlastně se učíš pořád něco nového a to mě na tom hodně bavilo.Ale s mým třesem bych to už nedala.S myší se mi hrozně špatně pracuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě také baví, ale někdy je to náročnější na čas a potom, když něco dělám hlavně s maskou, tak mě štve, že nemám např, podle návodu nějaký plugin a musím obrázek nějak dotvořit, aby to vypadalo, ae nedocílím toho originálu. No nedá se nic dělat. Já Zě chápu, když je potom nějaká překážka, jde to blbě. No já teď mám mého stařičkého noťase u ajťáka. Vytáhla jsem toho co jsem koupika, ale je to tragédie. Mě ty 10 Win. štvou a nemám ho ani dobře ošahaný, tak dělat obrázek, alespoň pro mě je útrpení. No doufám, že nejpozději se mi ten starý vrátit ve čtvrtek. Ano tento je rychlejší, je to o zvyku, ale ..... Hezký den 💕🌼🌺💐🌹🌻💕

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕u niás opět ošklivo prší a je chladno 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

      Vymazat
  3. Moc pěkné Leni 🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼 také jsem v ěm zkoušela kdysi dělat, ale výsledek se mi moc nelíbil🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕 no já to také moc neumím 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat