15. července 2020

Papoušek


14 komentářů:

  1. Leničko zdravím....máš tu samé nádherné obrázky....příjemné odpoledne přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné dobré ráno, děkuji Irenko 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

      Vymazat
  2. Ahoj, Leni, dala jsem ti k němu komentík na blogu, moc pěkné. Blogy nám končí, já už se tam do článků nedostanu delší dobu.Stále váhám založit něco jiného.Měj se fajně a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Aličko, našla jsem ho i se mi podařilo Ti na blogu odpovědět. No končí.Alí neváhej a založ. Byla by to škoda, přijít o Tvoje tvořeníčka. Krásně tvoříš. Jsem ráda, že jsem zakožila blogspot. Hodně mě pomohla Jaruška. Teď z blogu jenom vytáhnu ze seznamu nějaké adresy, abych je pak někde nehonila a kašlu na to. Dalo se to čekat. Probém na blogu více jak rok. Dtále jenom slibovali, že se to dá do pořádku. Pa něj krásné letní dny i když u nás od včera zase prší a je chladno. Těším se na Tvoje obrázky, tak neváhej a tvoř. papa 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

      Vymazat
  3. Parádní obrázek jsi vytvořila Leni. Líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, když jsem ho dodělala, tak jsem si na Tebe vzpomněla a říkala si v duchu, že se Ti určitě bude líbit. papa 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

      Vymazat
    2. Máš pravdu. Líbí se mi moc. krásná tekoucí voda a papoušek senegalský je moc pěkně animovaný, jsi šikovná moc.

      Vymazat
    3. děkuji Jaruško 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

      Vymazat
  4. Leni,nádherný obrázek.Voda a papoušek jsou boží.Všimla jsem si,že píšeš o blogu.Já tam mám ještě obrázkový,tak si ho asi stáhnu.Je mi líto těch obrázků,protože je v počítači nemám.Ale nemohu se vůbec na blog dostat.To je problém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕 no mám na blogu hláčku a Jindřiška mě poslala info na email. Občas to zkus zda otevřeš blog a pak ho stáhni. Já přetáhnu nějaké adresy do blogspotu. No dalo se to čekat, už byl problém více jak rok, stále slibovali a ve finále se jim to nepodařilo zřejmě zprovoznit, tak napíší, že je to zastaralé. No co se dá dělat. pa hezký večer 💞🌻🌺🌼🌹🌼💕

      Vymazat
  5. Nádherné🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼

    OdpovědětVymazat