9. července 2020

Letničky












12 komentářů:

  1. Leni no máš to nádherné všechno šikulka *****************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Bětuško, děkuji. Krásně to kvete, překvapila mě ta velká petunie (červenobílá) jak krásně voní 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Leni,máš to nádherné...🌼🌼🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindří, je to radost 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Máš to tam nádherné a spoustu květin ******

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to prales, ale zklamala mě ta plnokvětá bakopa, sice roste, ale nekvete, tak nevím 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat
  4. Leni,máš to nádherný.Úplnou botanickou zahradu.Mně teď nejvíce kvetou muškáty,těch mám nejvíce a začíná kvést oleandr.A ještě hodně kvetou surfinie a vzpamatovala se lobelka.Jenže mi teď krom syna na balkoně hulí i jeho přítelkyně.On by nekuřačku mít nemohl,ta by se z něho zbláznila.Když jsou v práci,tak se tam uvelebím s Modřinkou a Bleky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, krásně to kvete , jen ta plnokvětá bakopa, letos jí mám poprvé, moc nekvete. Roste jako blázen, ale nekvete. Tak uvidím ...... Však tam máš nádherné sezení. Prima den 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat
  5. To je paráda jak ti to všechno roste a kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, hezký den, u nás prší 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat