12. července 2020

Krásně barevná Kala


10 komentářů:

  1. ❤️🐞🌺🌻🌷🌹❤️Děkuji za pozdrav krásný obrázek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji 💕🌼🌺💐🌹🌻💕 Kaly pěstuje kamarádka 💕🌼🌺💐🌹🌻💕

      Vymazat
  2. Úžasný obrázek a překrásná animace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jaruško, děkuji 💕🌼🌺💐🌹🌻💕

      Vymazat
  3. Vodopády jsou úžasné.Kalu mám doma a zrovna krásně kvete

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo a ty jí máš jako pokojovku? Kamarádka jí pěstuje venku, ale přes zimu jí vyndá a dá do temna. Tak já nevím. Také by se mě líbila, ale nevím jak by se jí dařilo.papa 💕🌼🌺💐🌹🌻💕

      Vymazat
  4. Nádherné🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼 Já je mám venku a na podzim jsem je zapomněla vyndat a ejhle ony kvetou a nic se jim nestalo. Jen jsou bílé, trochu do žluta🌼🌹🌼🌼🌹🌼🌼🌹🌼 mám je i vevnitř, ale tady mi vůbec nekvetou ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka je pěstuje, nikdy jsem je neměla, ale až na ni přijdu, tak zakoupím a zkusím, zda se jí bude dařit, pa pěkný den 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat