9. července 2020

Panda na výletě


9 komentářů:

  1. Panda je na Hluboké...super krásné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, ano holka je na dovolení v JČ a mají Pandu sebou, tak já chodím zalévat, protože má také plný balkon květeny a rajčat, paprik. Prima víkend 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Supeeer*******čtu, že máš o zábavu postaráno, to mě mladí nechají i toho psa, kočky a ovce ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕 no také to budeš mít náročné. Byla jsem tam dnes a než jsem tam došla, tak jsem byla schvácená, ale už je zalito i doma 💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat
  3. Kam se to Panda až podívala.Nádherné foto s Hlubokou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dcera je s mužem a Pandinou na dovolení na Zvíkově, tak si udělali výlet na Hlubokou. pa pěkný den. U nás včera vedro na padnutí a dnes je chladněji a prší.💕🌼🌺💐🌹🌻 💕

      Vymazat