8. října 2020

3D Granátové jablko


 

12 komentářů:

  1. Nádherný 3D obrázek. Ty u tebe vždycky obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné dílko , zatím mi robot nezlobí, snad to nezakřiknu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji 💖🌷🌼 to buď ráda, mě od včera a dnes také a hned i ověřování obrázků,. katastrofa. Robot otravuje hihihi 💖

      Vymazat
  3. Nádherný obrázek.O víkendu jsem jedla poprvé granátové jablko.Přivezly mi ho vnučky z Chorvatska.Je zvláštní,plné semínek,ale chutnalo mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho ráda, semínka jako korálky a hlavně hodně vitamínu C. Díky za komentíky Jíťo 💖🌷🌼

      Vymazat
  4. .🌹 💖💐🌺 👱Tak to je nádherááááááááááááááááá jako vždy ***************

    OdpovědětVymazat
  5. wau to vyzerá veľmi dobre hneď by som si dala*************************

    OdpovědětVymazat