14. října 2020

Víla


 

22 komentářů:

  1. Leni moc krásné, přeji pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den Lednicko moc hezký obrazek 😘

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké ráno Leni mæš moc hezké obrázky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den Jindří ⚛ ღ ♥ děkuji. U nás leje od včerejšího večera ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leničko všechny obrázky zde máš moc krásné, prohlídla jsem si vše! Měj hezký upršený den :-))💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, No paráda už máš opraveno ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Opraveno už v neděli mi Kubas přivezl PC no tak znáš to sama když přejdeš na win 10 hrozně jsem se toho bála že nepochopím a není to tak hrozné :-)

      Vymazat
  5. Nádherné obrázky si opět vykouzlila, moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky Lenka pekný obrázok si vytvorila************************

    OdpovědětVymazat
  7. Leni tak obrázky jsou super všechny děkuji **********************

    OdpovědětVymazat
  8. leničko všechný obrázky jsou nádherné...tvoříš krásně❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  9. Ivetko, tak to je dobře. No já v noťasu co má 10 nepracuji. Mám opravený ten starý. Tak snad ještě chvilku pojede.pa pěkný večer ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásný obrázek a pěkná panenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji 🌸🥀🌹 u nás už třetí den leje a leje. Otrava, prima víkend 🌸🥀🌹

      Vymazat
  11. Překrásné , tyto dílko mám moc ráda Leni ♥

    OdpovědětVymazat