3. října 2020

Posílám pozdrav


 

20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Beatko, děkuji , prima večer 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Hezký večer Eliss, děkuji 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  3. Jéééé Leničko to je bomba❣️...moc hezkéééé...moc se líbííí❣️...jsi kouzelnice👍...prima sobotu přeji...🙋‍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, pěkný večer, děkuji 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  4. Moc krásný obrázek i animace v něm. Přeji Ti krásný sobotní večer a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji 💞🍀🌙💕💫🍁 hezký večer 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  5. Leni,ta číča je prostě úžasná.Hrozně se mi líbí
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, tu animovala Magda, věnovala mě jí. Občas mě napadne jí použít 💞🍀🌙💕💫🍁 Vždy ten obrázek vypadá jinak. Měj hezkou neděličku 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  6. Překrásné dílko Leničko ,seděla jsem u voleb a jsem z toho úplně vyřízená . A to mě to čeká ještě příští týden♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško 💞🍀🌙💕💫🍁 aha no tak to se Ti nedivím. Bla jsem jednou také u voleb, ale to už je dávno 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  7. Leni tá kočka nemá chybu........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KOčka je skvělá, Magda je šikovná poslala mě jí jako gif, tak si občas udělám obrázek 🌼💕🌸

      Vymazat
  8. Super Leni moc hezky vytvořené, také mám pár gifů od Magdy ale nepoužívám je zkouším sama si tvořit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Ivetko, vždyť je můžeš tvořit podle sebe i s darovaným gifem. To já je ráda používám, protože mě nutí přemýšlet , jak ho mám začlenit do obrázku.

      Vymazat
  9. Na obrázku to žije :-) micka nemá chybu. Měj pěkný týden, Leni a opatruj se...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aličko, děkuji, prima nový týden i pro Tebe 💞🍀💞

      Vymazat