12. října 2020

Orionka & Odetka & Ogginka


 

20 komentářů:

  1. Nádherné přáníčko děvčatům jsi udělala Leničko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch deset let ulítko, přijde mě to jako včera když jsem jí brala z výstavy v Praze.
      Narodilo se pět koťat. 4 holky a jeden kluk. Oggi je u mě , Odeta, žije v Praze u Marty a Orionka zůstala v Hradci v chovatelské stanici, dnes už je také kastrát. No a Ornela s Orinem jsou v Indianapolis, ale poslední zprávy nejsou dobré, zřejmě už nežijí. No a včera zemřela Bertíkovi máma Zarja a táta Everest ten umřel v únoru na můj svátek. Tak už je to siroteček. Oggi má ještě mámu i tátu a Eni ta už má jen tátu Maxíka a tomu bude 18 let.🌼💕🌸

      Vymazat
    2. Takový je bohužel život, jedni se rodí a druzí umírají. My jak máme kočky venku, tak chodí kočky na benzinku a dvě už nám zmizeli. Buď je přejeli a nebo prý tady v okolí nějaká pani je krade.Nevím co je na tom pravdy. Leni mám v rodině toho hajzla a bojím se o všechny ♥

      Vymazat
    3. Ano máš pravdu Květuško, je to život. No jak jsou čičiny volně, tak to se někdy stane, že se nebrátí a člověk si jen může myslet co se stalo. Jejda to mě mrzí, tak ať je vše co nejdříve OK. papa 🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Nádherně jsi popřála svým miláčkům. Jsou to opravdu nádherné všechny čičiny. Jen je pomazlit....Krásný obrázek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to krásné holky. Moje Oggi je největší rebelkou hihihi, ale je to miláček 🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Jé tady se slaví....moc hezké Leni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z nich radost, Odetu nevidím, ale Marta občas pošle Hlče foto. Orionku Občas vidím, když jedu do Hradce, ale už jsem tam tři roky nebyla. Tak snad příští rok. No a Ogginka ta je doma a dostala luxušní konzervičku tuňáka 🌼💕🌸

      Vymazat
  4. ahojky Leni pekné želanie**************************

    OdpovědětVymazat
  5. leni obrázky super *******************************

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. děkuji Rimanko, za návštěvu a písmenka, je to milé 🌼💕🌸

      Vymazat
  7. To jsou sestřičky.Nádherné přáničko,jsou všechny moc krásné a je mezi nimi i ta tvoje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó jó jsou si holky úpodobné.Oggi je ta nejtmavší.Prima večer 🌼💕🌸

      Vymazat
  8. Leni, micky jsou moooc pěkné. Já mám ráda všechna zvířata(nemusím pouze bez ochlupení), ale pro kočkovité mám slabost.Velké i ty naše domácí...♥

    OdpovědětVymazat
  9. Bych Leničko nevěřila, že micinky - sestřičky se podobají jako u lidí fakt čumím 😉 😘❣️(◕‿◕)nikomu to neříkej ale Oginka je nejkrásnější tak přeji hodně zdraví! Pochopitelně všem!!! 😉 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky si sou hodně podobné, jen Odeta ta nahoře má nejvíce zelené oči. Potom Orionka a Oggi je má zlatozelené. Oggi je krásná, ale ze všech je nejvíce divoká. Přitom jako kotě byla nejmenší a ustrašená.Když jsem jí přivezla ve třech měsících domů, rak byla na dlaň. Rychle se rozkoukala a pak jí bylo všude plno. Eni nebyla nadšená a proto přišel Bertík pak dala Oggi Enče pokoj ⚛ ღ ♥

      Vymazat