2. října 2020

Kačky


 

16 komentářů:

  1. úžasný a Moc krásný obrázek
    Tvůj styl se mi fakt moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji 🌼💕🌸 spojila jsem Tvoje foto, Jíťi foto, přidala kačky .....

      Vymazat
  2. Tak ten je nádheráááááááááááááá krásný víkend přeji Lenu ***********************

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko pěkná animace...super obrázek...❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné************************

    OdpovědětVymazat
  5. Týýýýýýýjóó tak ten se mi moc líbí,jsi Leni šikulka💖💐🌺💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,to je nádherné.Kačka ve vodě je jako živá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, použité foto Tvoje i Jarušky 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  7. Nádherné ♥ já nestíhám ,když jsem ztratila dva dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji 💞🍀🌙💕💫🍁 co se stalo? Zavolám co nejdříve pa 💞🍀🌙💕💫🍁

      Vymazat
  8. velké ale velké WAU bombový obrázok úžasna tvorba 1***************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, děkuji 🌼💕🌸 hezký večer 🌼💕🌸

      Vymazat