15. října 2020

Západ slunce


 

20 komentářů:

  1. Dobré ránko Leničko, tebe otravuje robot a mě včera celý blogger měl poruchu hihi,tak jsem vzdala komentáře obrázek je krásný líbí se mi.😉 😘❣️(◕‿◕)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, no celé dopoledne měl byl robot na blízku hihihi a pak se ještě dostavilo ověřování no a aby toho nebylo málo, tak mizely komentáře co jsem psala. Je to otravné. Díky za komentíky ⚛ ღ ♥ hezký večer ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    2. Je to záhada mě teď dlouho se robot neukazuje zase hihi..Irence prý vůbec já to nechápu a souhlasím je to otravné a pak zde člověk tráví půl dne já asi budu nechávat jen u prvního komentáře ostatní zavřu a hlavně já mám problémy s tím mým psaním :-(Hezký víkend Ti Leni přeji..🌹 💖💐🌺

      Vymazat
    3. Tak to je záhada, že ne všem děvčatům se robot zobrazuje. No dnes mám od něho pokoj hihihi 🌼💕🌸

      Vymazat
  2. Krásný romantický obrázek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko pěkná animka...líbí se...přeji prima odpoledne ❣️🙋

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, Leni 🌸★⋰⋱★🌺

    OdpovědětVymazat
  5. Lenka to je krása tá voda nemá chybu**************************

    OdpovědětVymazat