25. října 2020

Dobré ráno


 

14 komentářů:

  1. Dobré ráno i tobě Leničko...super dílko...líbí se...přeji pohodovou neděli a děkuji za komentíky...❣️🙋

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji za milá písmenka, měj se krásně. Opatruj se 🌷🌼💕

      Vymazat
  2. Leničko moc krásná animace. měj prima neděličku

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné Leni už mi sedí na oknė sýkorky 😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří to je hezká podívaná. No já díky síti na lodžii tak tuto podívanou nemám a když jsem v práci tam jsou okna do parku, tak tam jsou a i hrdličky. Jen vrabčáka tu nemáme.Děkuji za milé komentíky 🌼💕🌸

      Vymazat
  4. Leni,to je úžasné.Já už mám na balkoně sýkorky a brhlíka.Dnes musím někde koupit zrní.už se nějak nemohou dočkat krmení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptáčkové už čekají, budou mít přilepšení, prima den 🌷🌼💕

      Vymazat
  5. Moc krásný obrázek a nádherná animace sojky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den Jaruško, moc děkuji ⚛ ☼ ⚛ opatruj se ⚛ ☼ ⚛

      Vymazat
  6. Máš nádherné obrázky Leni***********************

    OdpovědětVymazat