7. října 2019

Bertík & Ogginka


12 komentářů:

  1. Leni,to je milé a jak si to půjčuji...hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jindří, dnes už je hračka moc nezajímá hihihi ♥️🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  2. Jejku, to je super hračka. To by se líbilo Lucinčinýmu Mikýskovi. Dnes ji rozcupoval klubíčko vlny na háčkování tak, že ho ani nemohla rozmotat. hihihi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičky mají rádi klubíčka ♥️🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  3. Moc hezké video. :) Prozkoumáno a nastal čas si hrát. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi ano Alenko ♥️🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  4. Nádherné video.Kočičky jsou kouzelné a také chytré.Pěkně si s kuličkou vyhrají.Modřinka moc hravá není.Nejvíc ji baví mě tahat za přízi,když háčkuji.Musím si strkat klubko za výstřih.Ráno jsem se probudila a spala mně na břichu.Je to taková léčitelka,ale nebolelo mě.Nějakou dobu mě spala na krku,to bylo hodně zajímavé a potom mě doktorka poslala na vyšetření štítné žlázy a mám tam problém.Až mě to děsí,že by něco vytušila?Asi jo,lehává si mně i na bolavou kyčel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jíťo, u nás je největší léčitelkou Oggi, ta vypozoruje hned když mě něco je a jde léčit, teď jak jsem byla na té operaci tak byla stále u mě hihihi. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. Už jsem ho viděla snad na blogu.cz ale díky za něj ráda se na videjka koukám...tak aby jsi Leni pomalu začala nakupova blíží se Vááááááááááánoce hihi

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherááááááááááá jak si hraji *********************

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné video********pěkně si hrají******

    OdpovědětVymazat
  8. Ivetko, Bětuško, Květuško moc děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat