8. října 2019

Dnes oslavuje Věruška


11 komentářů:

  1. Leni,moc krásné přáničko a děkuji za upozornění.Mám kamarádku z dětství,tak ji hned pošlu sms.Do kalendáře moc nekoukám.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. děkuji za návštěvu a milý komntář (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Nádherné přáníčko. Vůbec jsem se k Tobě nemohla dostat. Nic se nezměnilo. Stále máš v "Menu" 19 GIF obrázků, které připojení na blog hodně zpomalují a někdy se sem nemohu dostat vůbec. Ale když se Ti to líbí, tak si to tam klidně nech. je to Tvoje věc, tak se na mě nezlob za moji upřímnost. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přání i já mám ten problém jako Jaruška, máš tady toho Leni opravdu moc a hlavně to zdržuje nemyslím to nějako ve zlém pokud by to dělalo připojení tak by se všude špatně stránky zde načítali...měj hezký večer.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Leni moc hezké přáníčko ..******************************

    OdpovědětVymazat
  6. pekné želanie.... Lenka nehnevaj sa na mňa čitala som čo pisala Jarka aj Ivetka...keď som u teba tak mi blog skaše a ukazuje sa mi čierna obrazovka*************************

    OdpovědětVymazat
  7. děvčata děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

    OdpovědětVymazat