4. října 2019

Dobré ráno - panenka


16 komentářů:

  1. překrásný obrázek moc pěkná animace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤❤🌺🌺🌺❤❤ děkuji ❤❤🌺🌺🌺❤❤

      Vymazat
  2. Leni,nádherný obrázek.Efekt je parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤❤🌺🌺🌺❤❤ děkuji ❤❤🌺🌺🌺❤❤

      Vymazat
  3. Leni zdravím obrázky moc hezké a já děkuji také 🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc Bětunko, pěkný víkend ❤❤🌺🌺🌺❤❤

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji Květuško ☔🍁🌼♥️🐿️👌🍀

      Vymazat
  5. Krásná animace celý obrázek je super, já po delší odmlce jsem zašla...to víš Leni mám jinou práci houby a zase houby už mi šibe hihi :-)))))))))♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, byla jsem se u Tebe podívat, moc pěkné obrázky jsi přidala, zajímavé, ani nevím v čem jsi pracovala, ale vypadá to moc dobře. ☔🍁🌼♥️🐿️👌🍀

      Vymazat
    2. No v čem asi Leni tvořím v DP+šopíku+PFS upravím v Italovi obrázek přehodím i na 4x rozhodně je nestahuji jinde jako někdo hihi

      Vymazat
  6. Ivetko, jen jsem se zmínila, že nevím včem jsi to udělala to je vše. Díky za vysvětlení. To ostatní nekomentuji.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný obrázek *****************

    OdpovědětVymazat
  8. peknučký obrázok********************

    OdpovědětVymazat