29. října 2019

Halloween - duch


20 komentářů:

  1. Leni,to je parádní.Ve škole u Valinky mají Halloweenskou párty a tak jsem ji pomáhala s kostýmem.Syn je koupil takový černý pláštík a já ji upravila své černé triko.Děti se na to vždy těší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo děkuji, no já ten svátel neslavím, ale vím, že děti to mají rádi.No jsi šikovná, věřím že kostým byl super ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  2. Leni, parádní :) Už se bojím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hihihi neboj, prima večer ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. děkuji, prima večer ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. děkuji, hezký večer ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  5. Krásný obrázek... já ten halloween nějak nemusím...ale děti ve školách už taky blbnou po americku. Nesnáším to, stejně jako jsem nesnášela dědu Mráze a Jolku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já to neslavím, pro mě pouze něco vytvořím ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  6. KrásnéLeni,naše děti mají ve čtvrtek a v pátek ve škole....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří děkuji, děti si to užívají ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  8. Leni další krásný obrázek *************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  9. Fuj jsem se lekla..😆😁😤😻 parádní obrázek 1****************😉💝🌹🌷💐🍁😻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  10. už som pripravená na lietanie aj metlu som si kupila******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýý jó tak to je skvělé 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat