13. října 2019

Pozdrav - barevné listí


16 komentářů:

  1. Nádherný obrázek Leni 1***************hezký večer přeji♥

    OdpovědětVymazat
  2. Leni,nádherný obrázek.Mám moc ráda tyhle podzimní barvy,jsou takové teplé a když ještě na ně svítí sluníčko,tak bych tomu ani nevěřila,jaká je to pestrost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, mám také ráda barvy podzimu 🌺🌹🌼🌺 stejně je ta příroda čarodějka jak dokáže malovat 🌺🌹🌼🌺

      Vymazat
  3. Krásně barevny mám ráda podzim takové barvičky **************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 děkuji, také je mám ráda (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺



      Vymazat
  4. veľmi pekný obrázok moc a moc********************

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vystižený podzim, obrázek se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné********🍁🐿️💗👌🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, u nás prší 💕🐿🌺🍁🍂🍀🍄

      Vymazat
  7. Krásná práce Leni. Líbí se mi moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, počasí se pokazilo, fouká a prší 💕🐿🌺🍁🍂🍀🍄 no je tu podzim co naděláme 💕🐿🌺🍁🍂🍀🍄

      Vymazat