27. října 2019

Prima den - ptáček


18 komentářů:

  1. jéeee, i tento obrázek je perfektní . Moc se mi líbí .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 mám ráda obrázky s přírodou (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. moc pěknéééééé******🍁🐿️💗👌🍀🍂

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj leničko,prosím tě kde bereš ty krásné animované ptáčky,ta hrdlička je moc pěkná,prozradšíš,poradíš???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné odpoledne, zrovínka tento obrázek je tvořený z gifu, která jsem si udělala z videa. Jen jsem ho potom dala do masky a dozdobila. JInak si některé animace dělám sama v DP animatoru. Některé dostanu od přátel.No a některé najdu i na netu._Pak už je přidAM JAKO DOPLNEK:

      Vymazat
  4. Leničko, nádherný obrázek *****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji, pěkný den (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. Leničko okouzlující obrázek...nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Irenko, děkuji moc (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  6. Leni,to je překrásné,ten ptáček je kouzelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Jíťo, děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  7. Leni ten je wau wau líbí se mi ****************************💗💗💗💗💗💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Bětuško, hezký den , děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  8. Já se picnu, tak to nemá chybu, Leničko to je táááááááááááááááák nááááááááádherný obrázek a smekám před Tebou opravdu parádní práce jsi strašně šikovná!100***********************.😘🐞💐🌻☕🍫

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ivetko, za pochvalu, jsem ráda, že se obrázek líbí 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat