30. října 2019

Listopad


19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuji, letí to jako blázen ✨♥️✨♥️✨♥️✨

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko pěknééé...to to letíííí

      Vymazat
    2. Irenko, děkuji, ano hrozně to letí za chvilku bude rok pryč ✨♥️✨♥️✨♥️✨

      Vymazat
  3. Leničko to je parádní kalendář, úplně zase něco jiného a tento se mi opravdu líbí moc 1*********************♥prima den přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuji. No já nemám žádné nápady. Nějak jsem nevěděla jak ho vytvořit hihihi.papa ✨♥️✨♥️✨♥️✨

      Vymazat
    2. Náhodou kalendáře máš zde nejlepší Leničko a to opravdu nekecám ♥♥♥😥💖🌹♥😥💖🌹♥😥💖🌹

      Vymazat
    3. Dobré ráno Ivetko, moc děkuji. Tak to jsem moc ráda, že se líbí. pa a pěknou sobotu, u nás prší také 🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  4. Leni to to letí,za chvílí máme vánoce.Zrovna dneska jsme byli v Alze vyzvednou dárek pro Toma....kalendář je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří, letí to hrozně moc, no také už pořizuji dárky k vánocům, něco už mám, no a já sobě si nadělím z Alzy nového noťase, protože tento byl teď tři dny u ajťáka a žádná sláva. Sice ho zprovoznil, ale za těch 13 let už má dost 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji Květuško 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  6. Nádherně udělaný kalendář, Leni :)

    OdpovědětVymazat