29. října 2019

Potok - podzim


20 komentářů:

  1. Leni, nádherné. :) Líbí se mi moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  2. Leničko nádherné provedený gifík **********🍁🐿️💗👌🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, moc děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jaruško děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  4. Krásný obrázek Leni.Ochladilo se,asi bude pršet.Děti mají prázdniny,tak je to škoda,mám je do zítřka,potom už mají školu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří, moc děkuji ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤. U nás bylo dopoledne docela pěkně, ale odpoledne se dost ochladilo ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  5. Leni moc hezký obrázek jo je chladno ale neprší u nás tak uvidime jo děti maji prázdniny hlídám Tobiška obrázky moc hezké ***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětuško ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤ ochladilo se u nás teď ráno 2 st. brrrrrrrrrrrrr. _Pěkné dny ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
  6. Leni ten je opravdu nádherný voda super líbí se mi moc****************♥já se odpoledne k tobě nemohla dostat pomalu se to načítá máš tu mnoho gifů,ale to mi dělá když máme slabší připojení už syn koupil lepší router jen musí přijít někdo aby ho nainstaloval hihi..tak se omlouvám já na to nerva nemám hihi.😉💝🌹🌷💐🍁😆😁😤😻😉💝🌹🌷💐🍁😉💝🌹🌷💐🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Ivetko, díky za komentíky. Ono jich tam není tolik, hodně jsem jich vyměnila za jpg, ale to je jedno.No vidíš, mě se u Tebe také dlouho načítá, no tak si musím počkat, než se všechny obrázky načtou. Dělají mi to asi 4 blogy, že to načítání trvá dlouho. No nic. Dnes předávám noťase do opravny, nevím jak dlouho to bude trvat, zda se to podaří opravit nebo ne. Prima dny ✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat
    2. Já si myslím že to asi blogy nedělají asi jaké je to připojení, mě někdy u Bětušky to trvá ale nejvíce u Květky no ona tam hlavně má tu zeměkouli..a jejda tak snad noťáska opraví :-)dnes je to u tebe úplně oka :-)

      Vymazat
    3. ?Ivetko, také to tak mám někdy se to načte hned a někdy čekám. No nevím za chvilku noťase vypnu a předám. Jak dlouho ho nebudu mít také nevím. No bylo by fajn, kdyby se opravil, ale vidím to blbě. Měj se pěkně.VRozhodla jsem se, že v pondělí už půjdu do práce. MUž mě to doma nebaví. MUám toho hodně na vyřizování. Měj se krásně. Nevím jak se dostanu na obrázky, tak komentáře budou asi pár dní upozaděný.

      Vymazat
  7. Leni,to je překrásný obrázek,ta voda působí tak uklidňujícím dojmem,že bych na ni mohla koukat pořád

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jíťo, prima den ✨♥️✨♥️✨♥️✨

      Vymazat
  8. veľmi pekná tvorba*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Slávko za komentíky 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  9. Leničko, moc krásný obrázek ***************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat