22. ledna 2020

Bez textu - potok


15 komentářů:

  1. pohádkově krásné Leničko.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jindřiško, moc děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Jé to je překrásný obrázek, líbí se mi moc. 1**************(✿❦ ͜ʖ ❦)( ͡°❥ ͡°)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, moc děkuji, hezký večer (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Pohádkové...nádhera Leničko...hezký den přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, děkuji, hezký večer (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. Leni,nádherné.Líbí se mi ten okraj nahoře, to jsem dělala v nějakém programu a moc mě to bavilo.Ale už jsem to všechno zapomněla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji. Pokud myslíš ten rámeček,tak ten je pluginem, pokud to rozpraskané, tak to je textura jen jsem si jí přebarvila. No ono se to rychle zapomene , pokud dlouho netvoříš. Také někdy tápu jak mám co udělat. papa Hezký den (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  6. Nádherná a krásna tvorba************************

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko a Slávko, moc děkuji 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji Květuško ��������������

    OdpovědětVymazat