14. ledna 2020

Hezký den - Kiminka


18 komentářů:

  1. Ano je to Tvé sestry miláček ☕👌🍀📺💕🎀🌲🏵️☕ původně jsem myslela, že z animuji vodu, ale tak to zrnilo, ře jsem to nakonec necha v jpg.

    OdpovědětVymazat
  2. PŘEKRÁSNÁ ZIMA I OBRÁZEK*********** mě chybí ke tvoření ta zima venku, hned bych měla více nápadů, obrázky ze zimou se dělají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květunko 🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼 letos je ta zima taková nepovedená, ale únor může ještě překvapit 🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

      Vymazat
  3. Leničko to je nádherné moc se mi líbí....1********************* zrnění můžeš doladit v Adobe - ráda poradím pokud budeš chtít ;-)..( ° ͜ʖ °) ( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, vidíš to ani nevím, jak v něm nedělám, tak to neznám. Dám vědět.Ale ono je někdy lepší nechat obrázek v jpg 🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

      Vymazat
  4. Opět nádhernééé Leničkoooo...dávám 1***********

    OdpovědětVymazat
  5. Leni moc hezký obrázek líbí se mi *****************************šikulka

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. děkuji JIndří, pa dobrou noc 🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼

      Vymazat
  7. wau Lenka nádherný obrázok si vytvorila 100**************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, moc děkuji, hezký den ❄️🎀🍋💗🏵️🥝

      Vymazat
  8. Krásný a pohodový obrázek, Leni. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji pěkný den ❄️🎀🍋💗🏵️🥝

      Vymazat
  9. Úžasný obrázek. Krásná kočička a krásné celkové provedení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, pěkný večer (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat