11. ledna 2020

Orchidej




20 komentářů:

  1. Krásné Leni.Mi kvete žlutá orchidej,fialová má pupeny a bíý vánoční kaktus má zase jeden pupen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří 💚💕🥰😉❄️ mě zatím kvete jen tato.To je paráda, dělají Ti také radost. Mám také bílý vánoční kaktus a měl pouze jeden kvítek.

      Vymazat
  2. Pekne ti to kvitne******************

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně jsi tvořila. Ktasny večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Jaruško, moc děkuji 💚💕🥰😉❄️

      Vymazat
    2. Krásně ti kvete. Já to původně brala jako obrázek. Teď jsem si to prohlédla ve velkém a ona ti tak krásně vykvetla orchidej.Je parádní.
      Je krásná

      Vymazat
    3. No Jaruško udělal mě radost, pa pěkný večer ☁️❄️🍀👌🎀💕

      Vymazat
  4. Leničko nádhera...to se moc hezky kouká...aˇTi dělaj radostttt...

    OdpovědětVymazat
  5. Leni moc hezký Ti to kvete nádheráááááááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,orchidej je nádherná.Také mně začínají kvést,dokonce jedna,která nekvetla asi tři roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujji Jíťo, tak ať Ti dělají radost. No já jich mám asi pět, ale tato vykvetla po roce 💚💕🥰😉❄️ ostatní nekvetou 💚💕🥰😉❄️

      Vymazat
  7. Nádherné ti to kvete mě začali také ***************♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvete pěkně, má i docela velké květy, no překvapila 💚💕🥰😉❄️dostala jsem jí loni od kamarádky k narozkám 💚💕🥰😉❄️

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. 🌼🌹🌼🌹🌼🌹🌼 děkuji 🌼🌹🌼🌹

      Vymazat