24. ledna 2020

Pohádkové


13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Dobré ráno Jaruško, ten už jsem dělala někdy před rokem podle návodu, pak jsem ho tak dobře uložila, že jsem na něj zapomněla. Teď jsem trochu uklízela v pc a on vyplaval hihihi. Prima den 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Dobré ráno Jíťo, tvořila jsem podle návodu, docela mě to bavilo, i když jsem se nad něčím také trápila, ne vždy je vše v materiálu. Hezký víkend 💖🌷🌼💕🌸🥀🌹

      Vymazat
  3. Šikulka máš to super***************************jo ten material se těžko dá sehnat ***************************

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

    OdpovědětVymazat
  5. překráááááááásná fantazie Leni***********************♥♥♥🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  6. děvčata moc děkuji za komentíky 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat