28. ledna 2020

Kamarádi


22 komentářů:

  1. Lenka to je krásny obrázok********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko, pěkný den 💚🐦🍀🌺🌧☂💙

      Vymazat
  2. Překrásný obrázek opravdu moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji, prima den 💚🐦🍀🌺🌧☂💙

      Vymazat
  3. Krásný obrázek Leni...hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří i Tobě pěkný den, děkuji 💚🐦🍀🌺🌧☂💙

      Vymazat
  4. Ahoj Leničko, moc krásný obrázek jsi udělala.Chci tě požádat o radu .(Co mám udělat aby při komentáři neměla B ale mou fotku...Děkuji Iveta)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko, já si myslím, že musíš dát nějakou fotku nebo obrázek na účet google. Já tam mám tutu fotku a ta se zobrazuje. papa

      Vymazat
  5. Leni moc hezký obrázek máš tady ******************************hezký den přeji .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Bětuško, děkuji 💚🐦🍀🌺🌧☂💙

      Vymazat
  6. pěkné, Leni, my tady zimu nemáme, ale za to se stíháme kurýrovat ❤️🍀🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Aničko, díky za komentík. U nás dnes pršelo a děsně foukalo. Také se léčím 👍🍀🌹

      Vymazat
  7. Leni ale tady to máš na blogeru komentáře ..❤️🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Bětunko, mám, ale mě chodilo upozornění na komentíky do emailu a už týden se tak něděje.Nevím čím to je. Je zajímavé, že jenom od Jarušky mě to chodí. papa dobrou.🍀🌹🍀🌹🍀🌹

      Vymazat
  8. Leni, nádherné, radost pohledět. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Děkuji 🍀🌹🍀🌹🍀🌹 to jsou zvířátka jedné paní z Polska 🍀🌹🍀🌹🍀🌹

      Vymazat
  10. Leničko, moc krásný obrázek líbí se mi ****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji, hezký večer 🍀🌹🍀🌹🍀🌹

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Květunko, děkuji tak snad už to bude dnes dobré 🍀🌹🍀🌹🍀🌹

      Vymazat