19. ledna 2020

Srdečně Tě zdravím


15 komentářů:

  1. Leni, také srdečně zdravím a krásný a pohodový obrázek se na mě dívá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. Leni,překrásný obrázek.Také Tě zdravím.Čečetky jsem měla jeden rok na krmítku,letos je to s ptáčkama slabé,asi proto,že je zatím teplá zima.Sobota propršela a asi i dnes to bude podobné.Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, u nás stejné počasí. No vidíš já ani nevím jak se ten ptáček jmenuje, ale je krásný (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. pěkné a srdečně tě zdravím také, Leni***********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Aničko, pěkný večer (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Srdečně tě také Leni zdravím :-) parádní obrázek 😍👀👍Jinak Kubovi rodiče museli nechat utratit Mikinka ;-( tak to ho bude Čakínek hledat je mi z toho smutno :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je smutné Ivetko a byl nemocný? No to víš bude hledat kamaráda. Je mi to líto. papa

      Vymazat
    2. Děkuji Leni moc, napíši do e-mailíku :-(

      Vymazat
  5. Nádherný obrázek opravdu moc.

    OdpovědětVymazat
  6. zimná krása**********************

    OdpovědětVymazat
  7. PERFEKKTNÍ********🍀⭐🌨🍀⭐🍀⛸⭐🍀taky ho mám😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji Květuško, no já ho upravovala v DP a ještě jeden jsem dělala ve PFS, tak ten dám příště 🌺🎀💞🍀

    OdpovědětVymazat