3. ledna 2020

Krásný nový rok - Rusko



12 komentářů:

  1. Leni,nádherné obrázky.Kočičky jsou krásné,zrzečka kouzelná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, no ještě pár PF tu bude, letos jsem jich udělala docela dost hihihi 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
  2. Leničko opět nádherné dílko....jinak moc děkuji za odpověď...také vše znovu stahuji...vše hladám v netu...včera po dlouuuuuhém hladání jsem našla konečně,ale trvalo dlouho než se rozběhlo(ach ty klíče)...ještě jednou díky a přeji příjemný mrazivý den:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko 🔔★⋰⋱★🔔 no já včera přetahovala věci uložené, no děs. Jinak photofiltr jsem stáhla a žádný klíč to na mě nechtělo, pracuje. jen ho ještě musím doplnit pluginy,masky , textury, ale do toho se mi zatím nechce.

      Vymazat
  3. Leni moc hezké obrázky ********************a hezký den přeji

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná přáníčka Leni jsi moc šikovná****************bezva víkend přeji a díky za všechny komentíky milé♥:-)🌟✨⛄😇❄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, prima víkend ❄️♥️🎄💖💞⛄

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Hezký víkend Jaruško, děkuji ❄️♥️🎄💖💞⛄

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. děkuji ❄️♥️🎄💖💞⛄ dobrou noc ❄️♥️🎄💖💞⛄

      Vymazat