1. ledna 2020

Krásný nový rok přátelé přeji


14 komentářů:

  1. překrásný obrázek a i to děvče ******

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásný obrázek.Úsměv ti prostě sluší

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké Leni**************prima mraziví den a jak zvládáš na novém PC ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, hihihi to byl momentální nápad :-). Abych pravdu řekla nedělám na něm nic.O svátcích mě to nebavilo. Musím to vše přendat ze starého na nový a jde to pomalu. Potom všechny programy nakrmit. Ani nevím jak to bude chodit. Jsem ráda, že ten starý zatím funguje.Prima den 🔔★⋰⋱★🔔

      Vymazat
    2. No mě to vůbec nebaví Leni ale snažím se něco vytvořit...já hlavně teď od půl noci koukám na tenis tak pak dospávám hihi..jinak si poradíš jen já se bojím až budu muset mít win 10 to asi opravdu nebudu umět ovládat :-(

      Vymazat
    3. No já hlavně nemám ani nápady. Zkopírovala jsem do nového noťasu nějaké složky. Nusím nakrmit programy ale k tomu jsem se nedostala. No ještě, že starý noˇas funguje, protože v tom novém mi to moc nedejde hihihi. Je to asi o zvyku. Je fakt , že ty 10WIN vypadají hůř. pa pěkný víkend ❄️♥️🎄💖💞⛄

      Vymazat
  4. Moc krásné Leni. Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško, no to byl momentální nápad, když jsem kámošce vyprávěla o té operaci očí a, že mám nové brýle atd. A ona udělej fotky a pošli. No a když už jsem měla fotky tak už jsem nadělala PF. papa ❄️♥️🎄💖💞⛄

      Vymazat