26. listopadu 2019

Andrea


14 komentářů:

  1. Leni,nádherné a Andrea je krásná zrzečka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrea je krásná, žije v Polsku, sleduji jí od koťátka, prima den (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  2. perfektní kočka i obrázek Leničko*******

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Květuško, udělala jsem několik obrázků s maskou, bavilo mě to hihihi, jinak moc nápadů nemám tedy, abych pravdu řekla (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  3. Parádní obrázel Leničko...příjemné odpoledne přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný den Irenko, děkuji (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  4. Překrásný obrázek i kočička. krásné moc Leničko. měj krásné a klidné dny. U nás je počasí přímo děsné, ale to asi skoro všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jaruško (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨ u nás je také počasí hnusné (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  5. juj to je pekný obrázok********************

    OdpovědětVymazat
  6. krásné i ten rám je zajímavý 1*********🌹💖🌹🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, vlastnoruční výroba hihihi. Učila jsem se masky podle videa co jsem našla a bavilo mě to ◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. děkuji Květuško (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat