22. listopadu 2019

Bájo den - vrabec


12 komentářů:

  1. Jééé krásnééé...když na něj koukám tak odychuji jako on...děkuji Leničko a měj taky bájo den:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) to jsem uloupila u Jitky na blogu hihihi, krásně nafotila ptáčky, děkuji za komentíky 🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  2. Moc krásný obrázek. Mladý vrabec domácí je super. Také jich tu je teď plno. K nám na krmítko ale přilétají ti polní. Tito domácí jsou spíše ve městě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, u nás moc vrabců není, hezký večetr a děkuji za milá písmenka 💞🥀💞🥀💞🥀

      Vymazat
  3. Leni,nádherné.Jsem ráda,když se ti něco z mých fotek hodí.Za vrabce jsem dostala od pana fotografa pochvalu,ten se opravdu zdařil.Je to fuška s ostřením

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýý jó Jíťo to je paráda no však krásně jsi fotila, hned jsem loupila a tvořila 💞🥀💞🥀💞🥀u nás moíc vrabčáků nevidím.

      Vymazat
  4. Další moc náááááááááádherné dílo jsi šikulka, líbí se mi moc1***********🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
  5. máš nádherné obrázok Lenka*******************

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jítě se podařilo parádně vyfotit vrabčáka, u nás jich ani moc není, tak jsem zkoušela obrázek hihihi (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat