2. listopadu 2019

Vzpomínka


14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji 💗 já toto období nemám vůbec ráda ono už začíná blbé počasí , brzxyje tma. Už chci leden nebo Pepíka v březnu hihihi.To byl tatínek a já vždy říkala taťko už ať je Pepíka hihihi 🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  2. krásná vzpomínka******* já také nemám toto období ráda, hnusné počasí venku a navíc doma sama se smutnými myšlenkami a pak stačí i jeden komentík , který mi dodělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Květunko, děkuji, rozumím Ti jsem na tom obdobně, ale neboj bude zase lépe ✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Nádherná vzpomínka.Dnes bylo i to počasí uplakaný.Sestra s rodinou odjela,vnučky už leží a mě to všechno také nějak zmohlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, u nás dopoledne poprchávala, ale pak se udělalo docela pěkně, zvládly jsme s dcerou hroby a i jsem byla s Pandou a s dcerou u přehrady a pak oběd. docela se vše vydařilo, hezký večer ✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Moc hezká vzpomínka ********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Bětunko (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji Irenko, včera jsem to vše na hřvitově s dcerou vyzdobila a jsem ráda, že bylo slušné počasí, dnes už tak hezky není a prší (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, hezký zbytek neděličky (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat