7. listopadu 2019

Barvy podzimu - liška


20 komentářů:

  1. Úžasný, moc krásný obrázek Lenko. Líbí se moc. Takovéto obrázky zvířecí a krajiny mám moc ráda. krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, mám je také ráda. Prima den u nás to vypadá že vykoukne sluníčko 💞🌹💞

      Vymazat
  2. Leni,ten je opravdu úžasný.A ty příjemné podzimní barvy.Moc se mi líbí.Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji 💞🌹💞 mám také ráda podzimní barvy 💞🌹💞

      Vymazat
  3. Leničko to je ale přenádherný obrázek opravdu super jsi moc šikovná 1**************měj prima den u nás už vykouklo sluníčko 🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko, za milá písmenka 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  4. Leni,to je krásný obrázek....moooc..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jindří za milé komentíky, hezký víkend 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. děkuji Květuško za komentíky 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  6. Leni, je překrásný, nádherně barevně sladěný a dýchá z něj atmosféra podzimu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za milé komentíky, prima víkend 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  7. Opět nádhernýýý...opět se mne líbíííí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Irenko, za milá písmenka, hezký víkend 🌞🌿🌻🌼♥️🦋🐞🌷

      Vymazat
  8. Leničko, moc krásný obrázek **************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěknou sobotičku Jiřinku, děkuji ☔🌧️💧💝🙌🍁🏵️🌳

      Vymazat
  9. wau to je pekna tvorba velké WAU**********************

    OdpovědětVymazat
  10. Leni tak to máš krásné všechny obrázky kukla jsem zase ********************************

    OdpovědětVymazat