15. listopadu 2019

Bezva víkend - příroda


20 komentářů:

  1. Leni to je zase opravdu překrásný obrázek a moc se mi líbí. Také měj prima víkend. U nás strašlivě fouká a při v mapách na nás upozornění nebylo. Asi si v televizi meteorologové mysleli, že se vítr zastaví na hranicích kraje...hihihi. Nezastavil. Fouká i u nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško 🍁🐿️💗👌🍀🍂 slyšela jsem přepověď , že má hodně foukat i přes víkend, no u nás zatím je klídek 🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  2. Leni,překrásný obrázek.I Tobě bezva víkend.Syn tu bude mít holčičky a tak budu až v neděli večer a nebo v pondělí.Snad se víkend,co se týče počasí vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, pěkně si užij víkend s holčičkama, to je lepší jak pc.papa

      Vymazat
  3. Ale to je nádhera, Leni :) Bezva víkend i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, také přeji prima víkend, děkuji 💞🌹💞

      Vymazat
  4. Opět nádherný obrázek...též Ti přeji příjemný víkend Leničko.

    OdpovědětVymazat
  5. překrásné dílko Leničko*******

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojík Leničko super dílko ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Danuško, moc děkuji, prima víkend 💞🌹💞

      Vymazat
  7. Zdravím Leničko, já zase zírám to je přenádherný obrázek líbí se mi moc a jsi fakt šikovná1*🌹💖🌹👱Měj prima víkend a pozor ať tě vítr někam neodnese pokud se tak stane,tak si přej k nám na východ chi chi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁 no u nás prší a fouká, jó tak dobře já bych to směřovala na Hradec ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁

      Vymazat
  8. Leni tak to je wau wau obrázek nádheráááááááááááááááááááá moc se mi líbí******************************** šikulka jsi hezký víkend přeji 🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, moc děkuji, prima den ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁

      Vymazat
  9. Leničko, máš opravdu moc krásné obrázky ******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Jiřinko, jsem ráda, že se obrázky líbí ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁

      Vymazat
  10. velké WAU to je tak ale tak perfektná tvorba 1000**************************

    OdpovědětVymazat