2. listopadu 2019

Pozdrav - efekt


20 komentářů:

  1. Nádherné Leni, moc díky za komentáře a také děkuji že máš pro mě pochopení že nečekáš až já okomentuji :) někdy toho je na mě moc tak zajdu druhý den opravdu díky♥😥💖🌹♥😥💖🌹♥😥💖🌹Tak už máš opravené? To je dobře♥ měj hezký víkend u nás prší a je pěkná kosa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko, prima den 🍁🐿️💗👌🍀🍂 no já si na toto nehraji, prostě jak mám čas tak juknu na obrázky děvčat všech , co kdo nového a pěkného vytvořil. Teď jsem tři dny neměla noťase, mám ho od včera od večera. No chodí, ale drží na čestné slovo hihihi. Adťák už mi říká hodně dlouho, že už má dost noťas je starý. Tak jsem rozhodla, že si pořádím nového a postupně si složky budu přendavat, alespoň si v tom udělám nějaký pořádek a co už nebudu potřebovat tak nechám v tom starém.Prima de 🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
    2. Já také děkuji Leničko♥ Hurááááááááááá bude nový noťássek hihi to je super a to se bude tvořit hihi...my včera s mužem jsme si udělali Ježíška koupili si pěkný odpadkový koš,který požírá pach a nemusíš na něj ani sahat jen rukou nad košem mávneš a on se sám otevře pán ze mě v krámě nemohl jelikož já to nechápala hihi...a koupili jsme si horkovzdušnou fritézu:-)♥💖🌹💖🌹

      Vymazat
    3. Ahojky Ivetko, no já z toho velkou radost nemám, protože tady v tomto se mi pracuje dobře a s obrázky nemám problém, ale jednoho dne by se mohlo stát , že to klekne úplně. Už je prostě starý.No prosím už máte dáreček. jó znám tyto odpadkové koše. Jeden čas to bylo vyloženě v modě.Jejda tase ůpomocníka do kuchyně, no však vždyť stále vaříš pečeš proč ne. Já už toho moc nenavařím ani nenapeču :-). Prima neděličku (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat
  2. nádherné Leni a hezkou sobotu********* jsem ráda,že máš notas opravený,mě nějak nejde tvořit toto smutné období♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květunko, no teď chodí, což jsem ráda, ale budu pořizovat nového noťase, dokud tento funguje, abych v klidu přetahala vše do toho nového, alespoň si udělám nějaký pořádek hihihi. Hezký večer ✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo, byl to pokus, ale docela to vypadá ✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Leni to je nádherné...také potřebuji nový počítač,ale dokud ten starý jede,tak ho nechá,je sice zpomalený,ale počkám...hezký večer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JIndří, moc děkuji, hezký večer (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 no já už o tom přemýšlím dva roky, a stále se to nějak opravovalo, ale už do něj nechci investovat, je fakt starý a hlavně, abych z něho potom dostala všechny složky, protože to klidně může kleknout a pak další starosti. V předstihu se obdaruji na vánoce hihihi.

      Vymazat
  5. Leni nádherný gif líbi se mi ***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Bětuško za milé komentíky (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺 opatruj se papa (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. děkuji moc Irenko (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat
  7. Moc krásný obrázek Leni. Zajímavý efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, list tvořen v DP a zbytek dotvořil gif voda (✷‿✷)💖 ♥️✨💖♥️🌺🌺

      Vymazat
  8. krásna obrázková tvorba*******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Slávko, pěkný večer (✷‿✷)♥️✨♥️🍁🌿❤

      Vymazat