15. listopadu 2019

KA'MARO


18 komentářů:

  1. Jé ten je také krásný a moc pěkná zrzka čičina i animace se ti povedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fěšák z Polska, děkuji hza komen tíky 🍁🐿️💗👌🍀🍂 pěkný víkend 🍁🐿️💗👌🍀🍂

      Vymazat
  2. Ten je nádherný,úplně jako zrzečka sestry.Mám už tolik fotek od ní v mobilu.Ona chodí za Naďou jako pejsek a u všeho ji asistuje.Lehne si do pekáče,nebo do mísy,sedí pořád u ni na lince,když vaří,na stole.Naďa říká,že mají asi všude chlupy a já ji říkám:Bohatí lidé mají všude značkové věci,šťastní lidé mají všude chlupy.U nás je to to samé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je nádherný 💞🌹💞 má sestra doma parťáka a to je dobře. Jééé u mě chlupy také to se člověk neubrání :-).
      Nejlepší je když jdu ráno do práce a Oggi se přijde muckat a já mám na sobě černé kalhoty :-) hihihi

      Vymazat
  3. Krásné dílko, líbí se mi moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wáu to je nádherné*********** měj prima večer a krásný celý víkend♥🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁 prima víkend ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁

      Vymazat
  5. Tak to je moc hezké ta zrzečka je super a děkuji za komentáře **********************************🌹💖🌹👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hezký víkend Bětuško, moc děkuji ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁

      Vymazat
  6. Leničko, krásné líbí se mi ***************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁 prima den ❤️💕🐎🌲☘🍂🌿🍁

      Vymazat
  7. pekná a úžasná práca********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, děkuji, dobrou noc 💐🌹🌷❤🍀🌺

      Vymazat