9. listopadu 2019

Krásný podzimní víkend


18 komentářů:

  1. to je super,ptáček je v bezpečí, a tobě, Leni, prima bezpečný víkend*******

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za milé komentíky Aničko ☔🌧️💧💝🙌🍁🏵️🌳

      Vymazat
  2. Krásný podzimní víkend i Tobě Leničko, obrázek je opravdu přenádherný 100*********************🌹💖🌹👱🌹💖🌹zase jsem vyhrála na los hihi ale nejdou mi vkládat fotky na blog :-( stále se mi nahrají otočeně :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak paráda Ivetko, gratuluji jsi samá výhra ☔🌧️💧💝🙌🍁🏵️🌳

      Vymazat
  3. Krásný obrázek Leničko, přeji hezký víkend****************

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,zase kouzelná zrzečka v nádherném obrázku.I Tobě hezký víkend.Pořád prší

    OdpovědětVymazat
  5. překrásný obrázek Leničko******** 💕🌞💩🍁 🐶😘👭 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. peknučky obrázok si vytvorila*****************

    OdpovědětVymazat
  7. Leni moc hezké obrázky si vytvořila ****************************

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný obrázek opravdu moc. Jo aratinga sluneční. Nádherný papoušek, ale strašlivě ukřičený...Myslím, že s tou krásnou kočičkou by si asi moc nerozuměl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško 💞🌹💞 no já si myslím, že kočka si nebude rozumět s žádným opeřencem :-), alespoň moje kočky jak vidí na lodžii ptáčka tak jsou ve střehu hihihi.

      Vymazat