27. listopadu 2019

Hello - Olin & Olla


15 komentářů:

  1. ahojky Lenka ďakujem za komentáriky...obrázok je pekný**********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také děkuji Slávko, hezký den (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
  2. Krásné a milé. Moc krásný obrázek. Takový lásky plný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruško, to je táta s dcerou (◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨

      Vymazat
    2. ale jsou u to miláčkové

      Vymazat
  3. Ahoj Leni děkuji za komentiky zdravím moc hezké -**********************ale jsou krásné 💖🌹💖🌹💖🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  4. Milé a pěkně udělanééé Leničko ...příjemný zbytek dne:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺 děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat
  5. Krásný večer Leni, obrázek je krásný 1**Děkuji...🌹💖🌹🌹💖🌹Zkoušela jsem blog.cz upravila do zimy ale obrázky ani ťuk vůbec mi nejdou vkládat jako fakt mě to ser**stále mě to píše zkuste znovu nebo později:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji Ivetko ◕ᴗ◕✿)❤❤♥️✨ jó blog má stále poruchu, dávám tam obrázky denně, píše mi to sterjné hlášky jako Tobě, ale já na to nereaguji dám tam ty dva, zavřu blog, otevřu dám k nějakému obrázku šmajlíka a oni se obrázky ukáží. Už jsem Ti přeci o tom psala. papa

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Květunko, děkuji (✷‿✷)♥️✨♥️🌺🌺

      Vymazat